Nu är det äntligen dags för ett nytt år med träning!

Grupper & Träningstider 2024

Nynäshamns Golfklubb har en juniorverksamhet som riktar sig till alla juniorer, oavsett ambitionsnivå. Vi erbjuder träning och aktiviteter för barn och ungdomar mellan 6-21 år – med målet att ha roligt tillsammans, att lära känna varandra och självklart få möjlighet att utveckla sitt golfspel!

Vi tränar två dagar i veckan: Tisdagar och Torsdagar

Träningsavgiften för 2024 är 1500 kr

Varmt välkommen till juniorträningen 2024
Läs mer & anmäl dig

Nu är det dags att boka in årets roligaste sommarläger – Fyra dagar fyllda med golf, glädje och gemenska

Sommarläger 2024

Vi har sommarläger för alla barn och ungdomar (7-18 år), både medlemmar och icke medlemmar, som är sugna på golf, glädje och gemenskap.
Tillsammans med ledare, tränare och golfkompisar är det full fart under fyra dagar på klubben. Där vi bland annat kommer att ha utmaningar och andra lekar efter barnens motivation och energi. Det finns också  möjlighet att på eftermiddagarna tillsammans med ledare kunna ta ett dopp i sjön Muskan för den som vill det.Vi äter god lunch i klubbens restaurang och det brukar även säljas en och annan glass under denna vecka.
Välkommen till roliga dagar på klubben!

Mer information hittar du här

Golfkul 2024

För de allra yngsta har vi varje söndag en golfkul-aktivitet!
På golf-kul introducerar en tränare olika golf övningar för barnen på ett lekfullt & roligt sätt. Alla barn som vill lära sig mer om golf eller prova på är välkomna. Barnen får inte bara lära sig att spela golf, utan får också möjligheten att lära känna nya kompisar.

Vi går igenom olika övningar, regler och golfvett från Svenska Golfförbundets “Golfäventyret” – utformat för de yngre. Detta ger en grund för att sedan kunna ta grönt kort om intresset finns.

Ålder: Barn upp till 10 år
Ingen kostnad

Klubbor finns att låna på plats om man inte har egna med sig
Inför varje tillfälle samlas vi vid övningsområdet nere vid parkeringen

Start söndag 7 juli kl. 13:00-14:00
Pågår sedan varje söndag kl. 13:00-14:00 fram till den 25/8.

Vid frågor, kontakta reception@nynashamnsgk.se eller ring receptionen på 08-524 305 99

Välkommen!